15 Eylül 2014 Pazartesi

ÖLÜME DOĞRU – DEAD FALL

90′larda bir dolusunu gördüğümüz bir soygun sonrasında kısa zamanda geçen hayatta kalma macerasına odaklanıyor.Bu filmlerde herşey vardır ama aslında hiçbirşeyde tam olarakta yoktur.Başı belaya girmiş iyi yürekli bir karamanımız vardır yıldırım aşkıyla kirli bir meleğe aşık olur, illaha acayip piskopat bir kötü adamımız vardır, bir sürü baba sorunu, ikinci kalite macera sahneleri, tesettürlü şiddet ve seks saheleride araya serpiştirilmiştir.Filmimizde tüm unsurlar olmakla bilikte, Ben Affleck ve Charlize Theron yer aldığı Reindeer Games’ten birebir sahnelerin ve dinamiklerinde olduğunu söylemeden edemicem.Oyunculuklara gelirsek Eric Bana dışında bir oyunculuk kıpırtısı bile göremedim, kadroda bir dolu ünlü isim olmasına rağmen, hele Sons of Anarchy’nin Jax Charlie Hunnam resmen göze batıyor.Sonununda fazlasıyla klişe oluşuyla Avusturyalı yönetmen ilk Hollywood sınavında batırmış oluyor. Bu harikulade başarılı bir filmi izlememek tabiki de büyük bir eksikliktir diye düşünüyoruz ve sizlere bu muhteşem filmi www.kiyakfilm.com ayrıcalıklarından faydalanarak ve siz sinemaseverlere sunduğu keyifin tadını çıkararakle HD görüntü kalitesinde izleme imkanı sunuyoruz. Filmin en kıyak adresi www.kiyakfilm.com iyi seyirler diler..


Tür: Dram, Filim 2012, Gerilim, Suç
Yapım: 2012 - ABD
IMDB Puanı: 6.3
Yönetmen: Stefan Ruzowitzky, Jason Buxton
Oyuncular: Eric Bana , Olivia Wilde , Kate Mara , Charlie Hunnam , Kris Kristofferson Senaryo : Jason Buxton , Zach Dean Yapımcı : Mark Cuban , Ben Cosgrove

http://kiyakfilm.com/hd-izle/olume-dogru-dead-fall/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder