9 Eylül 2014 Salı

JURASSİC ATTACK – JURASSİC ATTACK

Film konu bazında iyi olsa da izlenmeye başlandığı vakit bir o kadar kötü tamam bir hareket var filmde ağır değil izlerken sıkmıyor ama bu kadar basit görüntülü yaratık filmi mi olur arkadaş o grafikjler nedir yav o t-rex in hali nedir raptor un hali nedir hani dedim tv için çekilen bir filmdir yok öyle bir ibare de yok malesef. 1993 yılında sinemaya gidip Jurassick Park izliyorum ahan da diyorum T-Rex in güzelliğine bak aradan geçmiş 20 sene şimdiki teknolojiye bakıyorum T-Rex ilerliyeceğine geriliyor valla uzak durmanızda fayda var çizgifilm izledim resmen. Bu harikulade başarılı bir filmi izlememek tabiki de büyük bir eksikliktir diye düşünüyoruz ve sizlere bu muhteşem filmi www.kiyakfilm.com ayrıcalıklarından faydalanarak ve siz sinemaseverlere sunduğu keyifin tadını çıkararakle HD görüntü kalitesinde izleme imkanı sunuyoruz. Filmin en kıyak adresi www.kiyakfilm.com iyi seyirler diler..

Tür: Bilim Kurgu, Genel, Korku
Yapım: 2013 / ABD
IMDB Puanı: 5.0
Yönetmen: Anthony Fankhauser
Oyuncular: Corin Nemec , Gary Stretch , Alicia Ziegler , Michael Worth , Vernon Wells
http://kiyakfilm.com/hd-izle/jurassic-attack-jurassic-attack/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder