6 Kasım 2014 Perşembe

THE LAST SHOWİNG – İZLE

Filmin yönetmenlik koltuğunu işgal eden yönetmen arkadaşımız Phil Hawkins olmuştur ve Phil Hawkins aynı zamanda filmin senaryosunuda kaleme almıştır. Bununlada yetinmeyen Phil Hawkins, Simon Crowe ile birlikte filmin tüm maliyetini karşılayarak yapımcılık kokartını göğüslerine takmaya hak kazanmışlardır. Gece seansında film izlemeye giden genç çiftimizin,bir sinema salonu içerisinde yaşadığı gerilim dolu anları.Tek mekan içerisinde giden bir film olmasına rağmen mekan kullanımı çok iyi gerçekleştirilmiş.Bu yüzden sonuna kadar sıkılmıyorsunuz.Ben son derece keyif alarak izledim hatta beklediğimden çok daha iyi buldum filmi.Hasta insanların dolu olduğu bir dünyayı düşünürsek eğer,her an bir psikopat tarafından hayatınızın nasıl zehir olabileceğini de görmüş oluyoruz.Robert Englund,canlandırmış olduğu karakterde çok iyiydi.Ben filmi beğendim. Bu gerilim filmini www.kiyakfilm.com un siz sinemaseverlere sunduğu ayrıcalıklardan faydalanarak keyifle ve HD görüntü kalitesinde izleyebilirsiniz. Filmin en kıyak adresi www.kiyakfilm.com iyi seyirler diler.

Tür: Film 2014, Gerilim, Gerilim-Psikoloji
Yapım: 2014 - Birleşik Krallık
IMDB Puanı: 5.0
Yönetmen: Phil Hawkins
Oyuncular: Robert Englund , Chris Geere , Finn Jones , Keith Allen , Malachi Kirby Senaryo : Phil Hawkins Yapımcı : Phil Hawkins , Simon Crowe

http://kiyakfilm.com/hd-izle/the-last-showing-izle/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder