21 Kasım 2014 Cuma

SABOTAJ – SABOTAGE | 2014 |

2014 yılı ABD yapımı aksiyon macera ve dram türündeki bu filmin uluslararası film sitesinden aldığı puan beş virgül sekiz olumştur. Kaliteli oyuncu kadrosu ve iyi konusuyla ön plana çıkan bir film Sabotage. Bu kadroyu görünce konusunu araştırmadan izledim filmi. Saf bir aksiyon filmi bekliyordum ancak öyle değildi. Tamam aksiyon vardı ancak 15-20 dakika vardı. Aksiyonun yanı sıra gerilim, suç ve slasher öğeleri de vardı. Film genelde katilin kim olduğunu bulma konusu üzerinden gittiğinden yer yer durağan yapıda olabiliyor ama ben filmi izlerken bir an olsun sıkılmadım. Hep bir merak içerisinde oldum acaba katil kim çıkacak falan diye. Slasher demişken, gerçekten de ölümler Testere serisindeki gibi olmuş. Onlar kadar vahşi değil tabi ki ama bir aksiyon-gerilim filminde bu kadar vahşi ölümler gördüğümü hatırlamıyorum. Unutmadan, Sam Worthington ve Josh Holloway film için resmen evrim geçirmişler. Sam Worthington’ı tanıdım ancak Josh Holloway’i, Sam Worthington’dan daha az değişim geçirmesine rağmen tanıyamadım bile. Kısa saç ve bıyık onu gerçekten çok değiştirmiş. Ben filmi beğendim. Hatta bu sene çıkan en kaliteli aksiyon-gerilim filmlerinden biri olduğunu düşünüyorum. Sonu biraz zorlama olsa da çok havalı bir şekilde bittiğini söylemeliyim. Unutmadan, umarım Arnold Schwarzenegger bu filmdeki gibi lider adam rolünü oynamaya devam eder ileride oynayacağı filmlerde de. Bu tür roller bence onu daha karizma yapıyor. Gerçekten beğendim filmi ve türü sevenlere tavsiye ederim. Arnold’ın son yıllardaki en kaliteli filmlerinden. Bu muhteşem filmi www.kiyakfilm.com un siz sinemaseverlere sunduğu ayrıcalıklardan faydalanarak keyifle ve HD görüntü kalitesinde izleyebilirsiniz. Filmin en kıyak adresi www.kiyakfilm.com iyi seyirler diler..



Tür: Aksiyon, Dram, Film 2014, Gerilim
Yapım: 2014 - ABD
IMDB Puanı: 5.8
Yönetmen: David Ayer
Oyuncular: Arnold Schwarzenegger , Sam Worthington , Joe Manganiello , Josh Holloway , Terrence Howard Senaryo : Skip Woods Yapımcı : Skip Woods , Albert S. Ruddy

http://kiyakfilm.com/hd-izle/sabotaj-sabotage-2014/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder