6 Kasım 2014 Perşembe

GALAKSİNİN KORUYUCULARI – GUARDİANS OF THE GALAXY

Filmin özetine ve genel olarak senaryosuna bir bakış yapmakta fayda var.Kendisine Star-Lord lakabını takan maceracı Peter Quill, esrarengiz bir küreyi çalınca güçlü, hırslı ve ihtiraslı bir kötü adam olan Ronan’la başı derde girer. Ronan’ ın tek amacı içinde sonsuzluk taşı olan küreyi ele geçirmektir ve bu hayali tüm evreni tehdit altına alabilir. Quill, ondan kurtulmak isterken bir anda kendisini birbiriyle hiçbir ilgisi olmayan uyumsuz bir ekibin içerisinde bulur; tehlikeyi yok etmek isteyen Star-Lord, silahlı bir rakun olan Roket, Rakun’un yoldaşı olan ağaç adam Groot, ölümcül yeşil kadın Gamora ve gözünü intikam hırsı bürümüş Yokedici Drax ile işbirliği içerisine girer. Galaksinin Koruyucuları olarak anılan bu beşli, evren için gerçekten tehlike arz eden bu kürenin gücüne ve peşindeki düşmanlarına karşı mücadele verirler.Guardians of The Galaxy ekibi Marvel’ın en köklü ekiplerinden biridir hatta The Avengers’tan bile daha önce çıkmış. öyle olmasına rağmen maalesef ki The Avengers kadar ilgi görmedi ve haliyle çok da popüler olamadı. fakat Marvel MCU konusunda o kadar başarılı oldu ki The Avengers ekibinin dışında da yeni filmler çekmeye başladı ve Marvel’ın hedefleri gerçekten çok büyük. The Guardians of The Galaxy’nin bir sürü tanıtımı ve fragmanı yayınlandı. sanırım en çok fragmanı yapılan Marvel filmi bu oldu ve ben de bütün tanıtımları izledim. bu yüzden filmi izlemeden önce maalesef ki çok heyecanlanamadım ama izlerken öyle olmadığını bizzat gördüm. evet fragmanlarda gördüğümüz bazı sahneler filmde yok ama fragmanlarda gördüğünüz aksiyon, komedi ve maceranın iki katı var. filmin her sahnesini soluksuz izledim diyebilirim. her şey inanılmaz özenle hazırlanmış. James Gunn beni gerçekten çok şaşırttı. özellikle bu kadar vasat filmler çeken bir adamdan bu kadar harika bir filmin çıkması çok şaşırtıcı ve de güzel oldu. görsellik çok üst düzey olmuş, görsellik kadar ekibin arasındaki diyaloglar da çok akıllıca hazırlanmış ve filmin yıldızı kesinlikle Rocket Raccoon’du benim için. söylediği her şeyde ve yaptığı her şeyde bir müzdariplik var. bunun dışında Chris Pratt gerçekten Star Lord olmuş. hani RDJ nasıl Tony Stark’sa, Hugh Jackman nasıl Wolwerine’se Chris Pratt de gerçekten Star Lord olmuş. bir dahaki filmde neler yapıcak şimdiden merak etmeye başladım bile. her Marvel filminde gerçekten çok şaşırıyorum daha ne kadar ileri gidilebilir bilmiyorum ama her sene birden fazla Marvel filmi izlemek benim için çok büyük bir gurur. mutlaka izlemelisiniz. filmin şarkılarına bayılacaksınız ve kesinlikle bu zamana kadarki en eğlenceli ve en komik Marvel filmi bu! www.kiyakfilm.com iyi seyirler diler.720 p kalitesinde ve Türkçe Altyazılı formatında izleyebilirsiniz.

Tür: Aksiyon, Aksiyon-Macera, Bilim Kurgu, Film 2014, Macera
Yapım: 2014 ABD
IMDB Puanı: 8.5
Yönetmen: James Gunn
Oyuncular: Chris Pratt , Zoe Saldana , Benicio Del Toro , Karen Gillan , Lee Pace Seslendirenler : Vin Diesel , Bradley Cooper , Josh Brolin Senaryo : James Gunn , Nicole Perlman Yapımcı : Kevin Feige

http://kiyakfilm.com/hd-izle/galaksinin-koruyuculari-guardians-of-the-galaxy/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder